trött tjej!

älskade ängel, jag saknar dig så de värker i hela mig <3
nyss hemkommen från hockeymatch i ljusne
johan har spelat med söderhamn/ljusne typ.. den här veckan eller nått?
& dom hade match mot hans "riktiga" lag, team gävle.
han var ju reservmålvakt så han spelade inte, men ändå :)
S/L vann iallafall med 2-0 (y)
sitter & äter kex & olika ostar nu, mumsigt !
tar 1-tåget till älskliinng imorgon, & på kvällen ska vi fira albin
eller jag får förhoppningsvis vara med, annars får ja va själv hemma hos johan xD haha !
tänkte duscha eller bada eller nå om en stund & sen typ gå & lägga mig, är helt slut efter att ha klivit upp tidigt varje dag i en vecka :o
kommer dö snart !
hehe men godnatt eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0