tillplattat hönsöra!

hatar detta väder, vaknade & de först ja fick se va regnregnregn.. :(
fick iaf skjuts till skolan, & sovmorgon hade jag ju också, till halv 10 (y)
glömde idrottskläder på första idrottslektionen, stor applåd till mig (y)
måsta dessutom gå tdigare från första SO lektionen med anna-lena.. heheh ja är duktig egentligen!
satt i klassrummet 14.56, kolla på klockan.. typ.. "tåget går om 4 minuter, keeeewl!"
kuta som ba fan & jag hann fakiskt med!
gick på stan i en timme & köpte present åt pappa, & sen tog ja 5-tåget hem igen med sällskap av amanda!
ska äta nu sen typ.. duscha & så sen sova :)
trött+ont i huvve+mensvärk= ingen toppen kombination... HE-HE-HE!
ska iaf till bollnäs & fira pappa imorn, han fyller egentligen år på lördag men då har jag lite andra planer!
ska dö lit enu, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0