sitter på mitt rum & drömmer mig bort...


bilder finns på http://vadskajaghetanu.blogg.se
vaknade nyss, sitter & käkar frukost & lyssnar på volbeat i väntan på att johan ska vakna så jag får nån reda på hur min dag blir ;o
tänkte iallafall gå & duscha, raka benen, sminka mig osv så han vågar träffa mig :)
jag troooor iallafall att de blir så att han kommer hit & vi sover i hans stuga inatt, annars åker jag till honom i Gävle :)
imorn äre tranan, känns näästan som att de kommer bli kul eftersom jag inte har var där på ett tag, meeeeen.. jag kommer väl bli besviken som vanligt ;) haha!
åker iallafall dit med amanda, nicceee :)
skriver kanske ikväll, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0