shake that!


va duktig & gick till skolan idag igen, vet inte hur jag lyckas bli klar så tidigt så jag hinnner gå nu, & jag aldrig hann de förr ? :o knepigt!
hade iallafall en massa lektioner före lunch, men jag va så trött så jag märkte knappt att de va jobbigt, jag bara skratta istället! hehe vad är de för fel på mig ?:(
gick & åt thaimat med lina & engla på lunchen, supergott som vanligt. sen satte vi oss på apoteket & spela fia med knuff :)
sen hade vi bara engelska innan vi sluta, prata en massa om USA & kolla lit epå filmer osv :)
sen va johan snäll & skjutsa hem mig, synd bara att han förvärrade min huvudvärk med sin minst sagt hemska bas.. menmen, sånt får man leva med! :)
ska väl vänta på att mamma ska komma hem så vi kan äta & så, sen kanske, kaaanske de blir en promenad med bästaste anna. hoppas hon har ork till de bara, för de har jag känns de som! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0