roooosaaa <33

sitter här & mår dåligt över att jag nyss har käkat en fet jävla pizza, jag som lovade mig själv att va nyttig?
eller iaf sluta med skräpmat. tagga ner på godis & annat skit har jag också bestämt mig för, & de har jag faktiskt lyckats ganska bra med (y)
btw så åkte jag ju ner på stan & köpte bikini med lina.
har redan två, men båda dom är hos mamma, så fick bli en ny ;)
hitta båda delarna för 111 :- 
gick sen vidare till k-lund, precis när vi kom gick solen i moln, såklart, så vi satte oss på en bänk & väntade på att de skulle bli varmt igen, men såg att molnen blev allt fler & gråare, så vi bestämde oss för att gå hem till henne.
såfort vi lämnat stället så började det regna, & då menar jag inget jävla duggregn, utan de REGNADE verkligen!
så vi småsprang till gärdet under en handduk & typ skrek, & fyfan va kul vi hade XD
kom hem till henne, drack lite te & lyssna på musik & vid 5-6 nångång kom pappa & hämta mig
väntar på att regnet ska lugna ner sig så att jag 6 pappa kan fortsätta ute i trädgårn, haha, fyfan va gammal jag känner mig XD
men aa....
åker hem till mamma imorn iallafall i nån timme, sen funderar jag på att ta 7-tåget till älskling, jippiiie !

Kommentarer
Postat av: Linaaa

att hoppa i vattenpölar låter inte helt fel ! :D

2011-08-05 @ 22:02:08
URL: http://linaahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0