ööhh neee, de va en fladdermus

hemkommen nu efter en natt på näset med amanda ;)
åkte dit vid 8, hade hur mycket packning som helst med oss.
började med att jag monterade upp det förbannade tältet, & amanda satt brdvid & prata i telefon (y) -.-
sen bada vi, kallt- ja!
käka äppelpaj som jag hade bakat, sen satt vi vid elden hela natten (y)
älskling kom & gav oss sällskap ett tag han med :)
vid typ.. 1 (?) tog veden slut..... HAHA!
fck leta i hela skogen efter pinnar å skit, & eftersom allt var blött så va de inte så jävla enkelt..
så vi satt där & frös framför elden glöden i flera timmar, & vid kanske 3 börja de bi ljust, så amanda grilla hamburgare (y)
sen la vi oss, eller .. de va kusar i tältet så amanda vägrade ligga där, så hon la sig på en parkbänk & försökte sova medans jag tog alla insekterna i benen & slängde ut dom, HAHA !
så hon kom & la sig vid typ halv 5, jag somna, & vid 6 väckte amanda mig för hon frös & vela åka hem -.-
sååå.... jag ringde morfar så han kom & hämta oss vid 8-halv 9
packade upp allt, duschade, åt lite & nu sitter vi här & dunkar musik ;D
hahahah !
bilder kommer sen !

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHHAHAHA ÄLSKAR DIG <3<3<33<3<3

2011-08-10 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0