miffobild, men alla älskar mig ändå :)


hemma nu efetr först skola sen en tripp på stan med anna
skolan va faktiskt jävligt kul,e ller.. inte skolan men resten !:D
bara för att man har så underbara vänner ;)<3
har skrattat i stort sätt hela dan (y)
städade lite såfort jag kom hem ifrån bollnäs också, där anna köpte en present till sin mamma
ska äta nu snart, är hungrig som nått fucking jävla fetto som har vart utan mat i 2 veckor.. eller va?! aa, hungrig är ja iaf!
sen tänkte jag gå på promenad runt hammarn, men får se om jag orkar, är helt slut !
skriver kanske senare, puss !




& btw så äre nån jävla horunge som har stulit mitt tågkort, ååh va trött ja blir på folk ibland! vafan tänker dom med liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0