lördagskväll!

blev en trevlig kväll igår med småstadsliv & lite chips & pepsi :D
va väl hemma hos johan tills typ.. sent & sen skjutsa johan mig på cykeln hem till Adde där han & typ nån satt & spela TVspel.
kolla väl på dom ett tag sen cykla vi hem igen
jag försökte även ´skjutsa johan.. slutade med att båda låg i diket & typ dog av skratt.. hehehe ja är grym, okej?!


johan åkte nyss iväg på samling, han har match i typ söderhamn eller nått
så ja är ensam hemma här, keeewl!
ska duscha & göra mig iordning, sen tänkte ja gå på stan en stund tror ja innan ja åker hem :)
& jag & johan ska inte träffas på 2 veckor nu, kommer antagligen inte klara oss & träffa varandra ändå. men ändå! :( INTE KUL!
men.. skriver ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0