läxor
jahaa... nuu ska jag börja plugga..
Har SO- franska revolutionen
franska- tyyyp.. dåtid(?) eller nått!
& engelska- ska sammanfatta ett häfte om USA som de är redovisning på imorgon.
eller ja, allt de ska va klart imorgon!
De är ju bra att man är ute i tid & så (y)

skolan va ganska seg men även idag skrtatade jag åt i stort sett allt, & engelskalektionen slog ju allt. HAHA!
min bok tog självmord & jacobs penna hade skabb..., HE HE HE DE VA KUUUL!
efter skolan åkte jag helt spontant till Bollnäs & gick på stan  med Annah i några timmar, kul, , jaaa dåå! de va de!
sen gick ja på promenad med Anna när ja kom hem & nu har jag dfuschat & ätit lite & är trött som ett as.. men får som sagt inte sova -.-
imorgon blir nog en promenad runt Fly med Anna, sen åker jag eventuellt till appa & övernattar där :)
men ska väl börja plugga nu, hääjdå & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0