kommer dö inatt, men jag dör åtminstone lycklig ! ♥

SITTER & DANSAR & SJUNGER FÖR AMANDA I CAMEN, & HON GILLAR´T!
KOM HEM FÖR TYYYYYYYP 30 MINUTER SEN ?
VA HOS ÄLSKLING TIDIGARE, VI GJORDE INGENTING, MEN DE FUNKA JU DE ME!
MÄRKTE NU ATT JA SKREV MED CAPS LOCK, SKA JAG SLUTA? JA DE SKA JA!
va hem i några timmar igår & typ, myste med mig själv ;) ansiktsmask, hårinpackning, benrakning & nagelmålning is the shiiiet ;D
åkte till norrlandsporten igen vid typ 10, satt & fiska en stund med älskling & för första gången i mitt liv körde jag bil ;D STOLT_TJEJ_96 ELLER VAD?! :D
seeen gjorde i ingenting tills vi somna (y)
ska iväg & tälta vid näset med amanda om en stund, ska äta & packa & så först bara :)
de kommer bli klatt, BLÖTT, läskigt, mörkt & lite mer läskigt, men de gör inge, vi är väl inga fjoller för fan ;D
hahahaha, önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0