intresseklubben antecknar!


SÖT TJEJ!

lyssnar på värdelös musik, varför? de vet ingen!
menn...... fick iallafall ett jäättestor problem nyss, men eftersom ja är bäst i världen ungefär så löste ja de !:)
va ju så att om jag tog tar tåget 7 till Gävle så är ju jag där före 8, & om jag tar bussen till Johan som går 20 över 8, så är jag där kanske.... 20 i 9. & johan har träning 9, så då är ju han borta redan när ja kommer, & kommer tillbaka vid kanske 11 eller nått sånt :/
men då kom jag ju på det att om jag går istället för att ta bussen, & går krånglga vägar för att fördriva tiden, så behöver jag ju inte vänta så mycke!:D
kan ju egentligen göra så att jag bara tar 10 tåget så är jag i Gävle samtidigt som han kommer hem ifrån träningen, meeenn.... de blir för enkelt liksom! heter man julia martinsson så måste man krångla till de lite extra, annars blire inge kul!:)
meeennnn... ska börja med maten nu snart så mamma blir happy när hon kommer hem
har tvättat & plockat undan disken också. äre jag som är undebar på nå sätt eller?!:o
JA VET! JAG GÖR EN SMOOTHIE, HÖRS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0