Hindahoya & aschmirakäl

anna är & duschar nu, sen ska vi kolla klart på "bilar" som vi började kolla på för nån vecka sen, haha ! 
skulle gå till hårgaberget tidigare idag, men vädret såg lurigt ut & vi va lat så vi gick till fågeltornet istället, åt digestivekex & drack vatten (Y)
sen börja de småregna så vi gick hem till anna. 
jonas skjutsa oss till ica så vi kunde göra GI-pannkakor
de blev riktigt gott de :)
sen har vi dansat zumba ett tag & nu är vi helt slut..(y)
såå... vi ska väl kolla på en halv film sen går jag hem till mig & duschar & sover 
åker kanske till johan imorgon, men de kanske är bäst att fråga honom om de är okej först, annars kanske d einte blir så bra. men de tror jag nog att jag får :D 
på onsdag gör vi ett nytt försök med att gå till hårgaberget, får se hur de går ;)
hahah men skriver imorn eller nått, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0