grattis bror!


vaknade för drygt en halvtimme sen av att jag fick sms, på min s k "mobil"
hitta en gammal efter pappa igår, men den funkar inte ritkigt som den ska...men den är väl bättre än ingen alls, right?:D
nu sitter jag iallafall här & fryser, lite halvdöd, med adele-rolling in the deep i högtalarna!
sköönt att va ensam hemma, men friden tar väl slut om en timme när dennis kommer hem från jobbet...
btw så fyller han år idag!
grattis världens bästa bror, jag älskar dig !

ikväll åker jag till älskling också, & det gillas! tror de blir 7-tåget, eftersom jag vill äta före :D mmmmmm kyckling !
heheheh (a)
& imorgon ska vi köpa skor till bejbbiiiii& present till dennis, sen på kvällen blir de kalas, iallfall för min del, vet inte ritkgit hur älskling gör? :)
de löser sig nog :D
nu ska jag kika vidare, sen ska jag nog klä på mig & sminka mig lite kanske :)
& sen blir väl TV resten av dagen (y)
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0