världens bästa blir stor pojk idag !


tranan igår sög så hårt så jag nästan somna där ;o
menmen, hade ju iaf kul före ;)
åkte tom hem tidigare för att vi tröttna
klev upp 9 imorse, gjorde mig iordning & åkte till Segersta kyrka på gudstjänst, haha
efter de skjutsa dennis mig till älskling som blir 18 idag!
han fick två tröjor & ett broderi som jag har hållt på med i typ 4 månader nu ;o
har bara ätit mat & fikat typ, sen åktev i på bio med Jimmy & Malin klockan 9
Red Riding Hood eller nå sånt hette den, helt okej faktiskt! (y)
kom typ nyss hem & nu tänkte jag gå & duscha :)
imorn blir de shoppa lite, fika & sen grillning på kvällen, myyyys eller vad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0