torsdag

sitter här & käkar frukost, ska snart gå till bussen
klev upp 6, så jag är ju lagomt död nu ;o
funderar på att ta 75an till skolan så jag kan sova lite, men ja vet inte riktigt än (:
aja, idag åker ju jag som sagt till älskling & vad vi ska göra vet jag inte riktigt, men de spelar inte sån stor roll heller, helgen kommer bli bäst iaf! :)
börjar halv 9 med svenska idag, & har de i typ 2 timmar tror ja sen slutar vi ;o
ska redovisa om författare som levde under andra världskriget eller nått, jag läser om Maria Gripe
på måndag är det inläsningsdag så om jag är riktigt snäll så kanske jag får sova kvar hos älskling ändå tills dess, men jag vet inte, hoppas! ;)
men nu ska jag borsta tänderna sen gå till bussen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0