the king of dreams

saknar håret ! ;o <3
sitter hos annapanna & blir fin i håret ;)
ska egentligen va på konfaträff på haneborg med konfirmander från hela "kontraktet" ;o vet inte va de är men ändå XD
va dit & kolla, men de va så hemskt mycket folk där så vi gick hem igen.. hehe
i torsdags åkte jag tilll äskling efetr skolan & sov kvar där, tog 8 tåget till kilafors på morgon
skulle ta bussen 20 över 7 & vaknade 5 i (y)
men jag hann iaf :)
sen igår va jag med åhlund efter skolan
jag klippte hennes hår, också bada vi, & la hårinpackning & myste en massa
sen måla hon mina naglar & jag åkte hem vid typ 10
ikväll kommer älskling till mig så ska vi sova hos pappa, massa mys de med!
hmmmmmmm... jag & anna åt på venedig imorse, ja käka kebabpizza så jag blev alldeles mätt!
också träffa vi björn & ohlsson på ica, & massa fler gånger när dom åkte förbi oss på kilafors sen, för dom som vill veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0