partaj med åk 4-6 ;)

sitter nyvaken hemma hos pappa efter en natt med Amanda ;)
igår va de mellanstadiedisco på Gärdet, de ägde fett ! eller inte, men de va väl helt OK!
sen åkte vi till kulturhuset på nattbio där jag, Amanda & Karro satt i "kiosken" & sålde godis hela kvällen, fast de va typ ingen som köpte nått men kul hade vi!
efter de så städa vi hela biosalongen & sen skjutsa Hakkim hem oss :)
ikväll blir de myspys med mina tjejer i Idas stuga som fyllde 15 förra onsdagen, men vet ju aldrig hur de kommer sluta men kul kommer vi ha, de är jag säker på :)
före de så ska vi käka pizza :)
så jag & Amanda blir hämtad här av mamma typ 3 ;p
aja, tänkte fixa mig lite å så nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0