övernattning med korv, singstar & en hel hög med galna tjejer !

hemma nu efter en tokig natt med tokiga tjejer ute i skogen ;)
haha, men kul hade vi!
åt pizza på venedig vid klockan 5 igår, sen åkte vi dit vid 6
sjöng singstar & flammsa runt hela kvällen :)
jag blev lite smått våldtagen av agnes & lina också men de gör inget :*
vaknade iaf typ klockan 8 idga av att Engla skulle åka på träning & Ida börja dansa runt & grejja -.-
jag är ingen morgonmänniska jag e ..
käka iaf morötter till fukost sen blev de korvgrillning vid 11 sen åkte vi hem :)
imorgon är de skola igen & de är inte kul alls .. menmen

& de är en hel vecka kvar tills jg kan träffa älskling, de gör ont i mig för att jag saknar honom så mycket :( usch
aja ska iaf dra nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0