knasbild


sitter här & surar över att mitt bankkort & mitt busskort helt plötsligt är spårlöst försvunnet .. kul
skulle åka till älskling 1 men eftersom jag märkte när jag skulle åka att de va borta så blev de inge
åker 3 istället, eftersom morfar är snäll & lånar ut lite pengar till mig (y)
åkte iaf & jobba igår, helt jävla värdelöst
vi visade 2 filmer men eftersom de inte kom nån på första så fick vi gå på stan i 2 timmar, & jag fick gå själv -.-
klockan 4 visade vi Robin Hood, de kom 6 pers & kolla på den jävla filmen & vi va tvungen att kolla vi också ;o
vid halv sex va de iaf klart, då åkte jag & mamma & storhandla & sen gjorde ja typ inge mer igår
ska iaf åka när som helst nu, så läre väl dra
puysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0