I night in paradise

ligger i älsklings soffa & har vart här sen typ 5 ;p
skolan gick mest bara ut på att ha rast eftersom petra va borta så vi hade inga lektioner med henne
hade bara engekska, matte & elevens val
på elevens val va det bara jag & anna, eftersom 9orna va borta & dom andra 8orna va på bad, men de funka!
sen tog jag 3-tåget till Gävle, där hitta jag Andreas, Per, Alex & Gustav som jag köpte monster med medans jag vänta på älskling, sen satt vi med dom & resten av 9orna på station tills deras tåg gick
sen åkte vi hem hit & sen dess har vi inte gjort ett piss, men de är ju helt okej de me!
imorgon tänkte jag åka till stan & köpa present till lilla ida som fyllde år i typ onsdags ? ;p
& vid 5 åker ja hem så jag hinner till konfan som börjar 6
hehe nu ska jag glåma på simpsons & sen duscha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0