glatt humör hela dagen lång!

dagen har vart superhärlig, bara sådär ändå liksom! :)
hände ingenting speciellt, men har vart glad hela dan & fyfaan vad jag har skrattat XD
hahah, lina malm, jag älskar dig :*
fick reda på att jag är ledig på onsdag, & det betyder att jag antagligen åker till älskling imorgon & sover kvar där, massa mys ju :)
slutade iaf klockan 13.45 idag, eftersom vi slapp dom 2 sista lektionerna ;)
gick hem, & eftersom solen skiner så va det faktiskt jätteskönt (:
sen när ja kom hem städa jag i köket, pluggade engelskaglosor, klippte bort nisses tuvor som han har på ryggen, lagade mina byxor & åt glass :)
heheh.. ;)
nu ska jag gå & käka våfflor sen ska jag till Kilafors & sätta upp plancher med Amanda om ett lågstadiedisco som är på fredag.
sen blir väl bara hem & sova ;)
hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0