blöt söndag !

gårdagen blev inte alls som planerat, men den va helt ok ändå!
va hos anna till ungefär 5, då hämta mamma mig & skjutsa mig till tåget
åkte till gävle & träffa amanda, sen åkte hon & jag till johan :)
vi gick till preem & hyrde film & köpte chips, ritkigt mysigt va de (:
filmen handla om en kille som låg levande begravd, så fick man se i 1½ timme på hur han skulle försöka ta sig ut, haha ;)
sen kolla vi på the rise of evil men ja somna efter typ halva, men de gör inget för jag har ändå sett den flera gånger förr!
amanda åkte iaf hem vid 11, när vi låg & sov (a)
nu sitter vi här & kollar på allt jävla regn :(
sen åker ja hem, men när vet ja inte!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0