you make me smile, and i love it ;*



skolan idag var ganska okej, otroligt trött var ja, men de gick bra ändå.
hade utvecklingssamtal efter, allt va bra förutom lite väl mycke prat & fniss (a)
efteråt har jag inte gjort speciellt mycke.
va & åt hos typ.. några :o
så ja kom väl hem för typ 1 timme sen eller nånting (:
trevligt va de !
imorgon är det knöttasdag, & alla 8or ska va funktionärer, de suger men ändå.
får iaf sluta tidigt, så jag åker till älskling med 1 tåget !
det låter underbart enligt mig iaf, sen skiter jag i vad andra tycker ;)


& appråpå de,
så har jag & älskling vart tillsammans i hela 6 månader idag!
& de har vart det bästa halvåret i mitt liv, & det är ändå bara en början :)
älskar dig johan åsberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0