svarthårig julia (y)


ska till sjukhuset imorgon i uppsala & undersöka magen som jag hade problem med i somras.
& eftersom jag inte får äta någonting alls idag så tänkte jag att de inte är nån idé att gå till skolan för man brukar bli ganska seg när man inte får nån näring eller energi.
& eftersom dennis är i skolan så passade jag på att låna hans data när ja ändå fick chansen (a)
har inte hänt speiellt mycket under veckan.
anna färgade mitt hår i fredags, svart den här gången, som ni ser på bilden, & jag är faktist riktigt nöjd !
& i söndags var jag till älskling & hade mysigt som vanligt.
& i skolan har de inte hänt mycket alls.
på fredag är de skolfoto igen, & de kommer antagligen gå åt helvete som alla andra år.
har aldrig blivit nöjd över ett skolfoto -.-
& efter de så åker jag nog till min älskling & firar ett halvår, även fast de är på måndag så känns de mysigare på en fredag ;)
nu tänkte jag kolla lite på film & fortsätta hungra ihjäl. fattar inte hur jag ska stå ut utan mat tills imorgon eftermidda :o
men de går nog på nå sätt ;)
aja, pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0