puss & kram & nyp i stjärten

sandra får stå för bilden bara för att hon är snygg å jag saknar henne
hemma nu efter en natt i gävle tillsammans med den bästa :)
åkte dit efter skolan igår, & vi gjorde väl typ.. ingenting.
kolla på tv å så bara.
vaknade vid typ halv 12 & har inte gjort nånting speciellt idag heller.
vi åt på restaurang för att fira ett halv år & de va supermysigt :)
tog 9 tåget hem, & nu sitter jag här i min ensamhet & snackar med snyggsandra på msn.
imorgon ska jag kanske till huddik & kolla på älskling som ska spela hockey, men får se om ja får skjuts & så.
sen ska jag nog till mormor & träffa nå folk.
men nu ska jag nog gå & lägga mig.
hörs :)


Kommentarer
Postat av: sandraaelisabeth

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



skönaste bilden på skönaste bruden i skönaste rummet!:** <333333333

2010-09-12 @ 00:28:25
URL: http://kungliigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0