jag älskar dig sötsak ! <3


ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA!

Du är tillsammans med? - Johan Åsberg
Hur gammal är han/hon? - 17
När fyller han/hon? - 22 april
Vart bor han/hon? - Gävle, Hille
Har han/hon piercat sig någon gång? - tror inte de ?:p
Har han/hon druckit någon gång? - hahahaha ja xP
Han han/hon rökt? - ja
Vad har han/hon för färg på rummet? - ljuuusblått
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon?- köpa en massa jävla snus & finfina saker till mig (a)
Har han/hon någon fobi? fobi vet ja inte riktgit, men ja vet ju saker som han inte gillar särskillt mycke :p
Är han/hon beroende av något då? - mig & snus ! :o
Är han/hon envis? - du skojjar inte heller ;o
Vad gör han/hon på helgerna? - typ spelar hockey, umgås med vänner eller med mig :D
Beskriv honom/henne med två ord? - universums underbaraste ! <3
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - de tror ja säkert :)
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för att han är något speciellt, & jag älskar honom :o
Föll du för honom/henne direkt? -  ja :)
Du har slagit honom/henne? - hehehe kaaaaaaaanske (a)
Du har roligt med honom/henne? -  99.9 gånger av 100
Du skulle kunna bo med honom/henne? - inte redan, men senare tror ja absolut att jag skulle de
Du vet någonting om honom/henne? - nä absolut inte :o
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Kärlek <3
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - de finns mycket de
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - allt :) <3
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - ja, alltid :)
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - det beror på vem han umgås med :) men de händer ju såklart


Om er:


Hur träffades ni första gången? - genom andreas :)
När blev ni tillsammans? - 13/3-10
Hur länge har ni då varit tillsammans? - för trött för att räkna exakt nu, men 6 månader på månadag :)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - jadå, lite, men vi hade bara träffats en gång :p
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - tyyyyp... krigsgrejs eller skräckisar :o
Har ni sovit över hos varandra? - men ja :P
Har ni bråkat någongång? - de å..
Vem håller fjärrkontrollen? - han, jag vågar inte utifall ja förstör nånting ;o
Vad har ni gemensamt? - vet inte xD
Har ni samma åsikter om saker? - jorå, rätt mycke :)
Planerar ni framtiden ihop? - mest jag (a)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? typ 1½ vecka tror ja ?
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - men ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - tills döden skiljer oss åt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0