IKEA


tröjan jag köpte, bikbok 199:-
ser allmänt störd ut på bilden, men om du känner mig så fattar du :)


va till ikea igår med pappa & lisbeth, hittade inte så speciellt mycket.
en tröjja, sängkläder, speglar, en lampa, ridvantar, lite blommor& säkert nå mer :p
vi kom iaf hem runt åtta, då satte jag ihop lampan & så x)
i morse åkte jag & pappa till rusta & köpte nya gardiner till mitt rum, sen va jag till stallet en vända, sen hem igen & helt plötsligt blev jag jätteduktig :o diskade, eftersom ingen har gjort de på typ en vecka (n)
sen har jag städat ihop alla pappas kläder som låg på hans golv, & dammsugit hela huset.
sen har jag flyttat min säng också, & nu ska jag nog torka golven & kika lite på tv en stund.
10 har vi tvättstugan, så då blir man väl uppe typ halva natten med en massa tvätt..
great!
men nu ska jag röra på mig, hörs hej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0