vart tog sommaren vägen?

vet att de låter knepigt, kan knappt tro de själv nästan, men jag lever än idag !
har inte haft nån tid alls till att blogga dom senaste veckorna. har inte vart hemma nånting heller känns de som. tiden går ju så vansinnigt fort.
känns som att de va igår man satt ute i bara linne mitt i natten & myste bland alla myggor & annat jävelskap.
nu sitter man ju med vinterjacka & fryser.
har tröttnat på vintern redan innan den har börjat, & dom pratar om att det ska bli den kallaste vintern nånsin? tyckte de va alldeles för kallt redan förra vintern.
jag vill ha sol & värme..
har iaf hunnit fylla år sen sist, en ny finfin rosa jacka fick jag, en underbar parfym av en ännu underbarare person, 850:- av farmor & body butter av älsklingens mamma, & monster utan min kära bror får man ju inte glömma :) pappa har fortfarande inte gett mig min present än, men de kommer väl ;)
i fredags va ja på stan med lina, anna & ida en stund efter skolan. 
Sen på kvällen drog jag till min alldeles egna johan & blev kvar där tills igår. 
vi gjorde inte mycket alls, kolla på film & sov mest, men de funkar ju de me :) sen spelade han match mot bollnäs igår, & pinsamt nog förlorade bollnäs med 18-0.. men aja, om nått år blir ju jag gävlebo jag med, så de spelar inte sån stor roll :)
nu ska jag gå & sova tror jag. 
på fredag är de inläsningsdag + tranan med mandis. kommer nog bli nice :) 
sen åker jag förhoppningsvis till älskling på lördag om de passar sig. 
men nu ska jag sluta skriva om mitt otroligt ointressanta liv & försöka sova istället.
hörs, hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0