jag har den bästa (:


skolan idag va ganska slapp faktiskt. inläsningsdag imorgon så de va mest bara att jobba klart.
på bilden fick man typ jobba valfritt, jag fortsatte med min lilla emoflicka ;)
sen hade vi typ no, fick typ läsa & svara på frågor.
sen franska, läxförhör & sen svara på nå frågor.
sen lunch, ris å nå köttfärsgrejs. inte de godaste ja vet men de funka.
sen matte, jag va klar så jag slapp den ;)
sen soprov som gick sådär.
slutade väl typ 2, tog 3-tåget till gävle & gick på stan i 45 min, sen åkte jag & älskling till honom & blir kvar här tills imorn.
nu är han på träning & kommer hem typ 11.. suger hårt men de löser sig väl.
när ja kommer hem så kommer väl amanda & leker en stund, sen blir det fixning före tranan.
på lördag åker jag hit igen & det gillas massa jättemycke! :)
nu ska jag kolla på tv, simpsonsfilmen börjar ju om en halvtimme ! :D
aja, pusseeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0