I'm still alive (y)

har inte skrivit på en vecka nu :o men jag har inte tid, & ingenting spännande att skriva om heller :p
nu sitter jag iaf hemma hos älskling som är på hockey.
sov hos amanda tills igår, hade riktigt kul till typ 10, sen dog ja (a)
tog 3 tåget till gävle igår, gick till Nynäs & kollade på hockey. dom förlora med 3-4 mot typ nått lag :o
men de va bara för att inte johan va med  ;) 
sen åkte vi hem till han & åt, å ja duscha, sen åkte vi till typ nån & träffa lite folk.
kom hem nångång inatt.
nu hoppas ja att han kommer hem snart så ja hinner träffa honom lite innan jag åker på kalas hos Wilma som blir 6 imorgon ! 
& sen får man ju inte glömma att jag fyller på torsdag heller :D  
nu har jag nog inte speciellt mycke mer att komma med.
börjar nog blogga lite mer på torsdag när ja kommer till pappa där man har en riktig data, men de kanske händer viktigare saker så förvänta er inget.
puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0