ståååckhålm !

borta bra men hemma bäst, that´s it liksom !
vart i stockholm med gårdsrådet. kom dit igår runt 11 & kom hem idag vid 7.
vi hade sjukt kul, eftersom de va typ samanlagt 8½ timmars shoppning med amanda, bio & cosmonova, men hade absolut räckt med att bara vart där över dan!
igår efter 6 timmars shoppong, vid 6-tiden hade vi ett möte om hur vi skulle göra gårdarna bättre.
sen blev de bio på kvällen. & vad ni än gör, kolla inte på social network!
bland dom sämsta filmer jag nånsin sett :o
kom till "hotellet" nån gång efter 12, & då slockna vi ganska direkt.
& imorse klev vi upp typ 8, frukost 9, cosmonova nångång efter 12.
nån jävla vetenskapsfilm om fiskar som sög men däskitermanväli.
sen fick vi gå på stan till 4, 20 över 4 gick tåget hem & de va TRÅNGT.
10 tar jag tåget till bollnäs & spenderar natten hemma hos pappa & imorn åker jag till älskling & stannar där så länga ja får för honom :)
& jag har lite smått panik, för snart är lovet slut & jag är tröttare nu än när de började... & lov är väl till för att vila ut, eller ?
men aja, de löser sig nog.
HÖRS HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0