skooooolan

suupergölli bild på mig & amanda sen tranan :)

idag har de inte hänt mycket alls.
petra va sjuk så vi slapp SO:n, på svenskan fick vi ha nån typ vikarie så jag gjorde ingenting då heller, sen hade vi franska, fick reda på att jag inte hade klarat provet så de blir omprov på onsdag, sen fick vi typ skriva om varsit djur, jag tog zebra (y)
sen lunch, raggmunk som smaka konstigt :o sen va de matte satt typ & klottrade sönder en massa papper tillsammans med lina. sen en timmes rast, satt & snacka om typ.. hockey eller nå med killarna i klassen :o
sen va de franska igen & då fortsatte vi skriva om djuren.
sen tog ja bussen hem, åt & sen hamna ja här.
nu ska jag gå ner & kolla på simpsons, sen ska jag plugga franska, svenska & NO.
SÅ! där har ni min dag ;)
hörs :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0