måndaag


va hos världens bästa älskling från fredagkväll till söndagförmiddag
gjorde inte mycket alls, tänkte kolla på Harry Potter 7 på lördan men eftersom platserna va på olika rader så struntade vi i det & hyrde 3 filmer istället
två skräckisar, en sög & en va halvskaplig, också va de kommisarie späck
på söndan åkte jag hem vid 12 & han åkte budd med sitt lag till bollnäs & spela match som jag senare åkte & kolla på. dom vann med 7-3 tror ja, sen kolla vi på bandy & då vann bollnäs med 13-6
sen åkte vi hem hit & kika på TV & så, han skulle ta 10-tåget hem men när vi märkte att de inte gick nått tåg då, så blev de så att han fick stanna kvar över natten.
så imorse tog vi 8-tåget, han till gävle & jag till kilafors. skolan va ganska okej, men ja har redan tröttnat & de är en hel vecka kvar -.- men fredan går ju bort eftersom ja ska till globen då & det gillas (y)
nu är klockan 10 över 12 så de känns som att jag borde gå & sova nu..
men skriver nog imorgon, puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0