livet leker varje dag... NAAAAAT !

kom hem ifrån johan runt 1. det slutade ju.. bra.
om man bortser från det så var de underbart som vanligt med honom, tyckte jag iaf.
ikväll åkte ja till kyrkan med konfirmationsgruppen & lyssna på folk som prata om vad som händer efter döden. sen fick vi fika & sen åkte ja hem & hamnade här.
känns som att lovet knappt har börjat & nu är de dags för skola igen. allt känns så underbart för tillfället!..
NO-prov ska jag plugga till också, men de känns onödigt eftersom jag ändå inte får in nånting i huvvet just nu.
aja, ska väl typ sova eller nått.
iaf så älskar jag min johan åsberg mest av allt på hela jorden & det kommer jag alltid göra för jag klarar mig inte utan honom. han är allt.
mm. gonatt eller.. w/e


en bild från stockholm bjuder ja på bara för att ja är gölli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0