jag & rubriker hör inte ihop riktigt..

kass uppdatering, men när jag är hos mamma finns de ingen data tillgänglig eftersom min inte startar & dennis sitter vid hans data 24/7.
men passa på nu när han är på nå bandgrejs med sina kompisar.
blev inge tranan för mig, så i helgen har jag bara legat hemma framför TV:n & haft tråkigt.
igår va de inläsningsdag, åkte dit & gjorde franskaprov, NO-prov & ett svenskahäfte.
tog 11-tåget till Gävle med Oscar & Simon. gick på stan med dom i typ en halvtimme sen tog jag bussen hem till älskling & va där till 9. supermys ! :*
idag va skolan ganska okej faktist, drog till wilma i en timme efteråt, & sen har jag inte gjort nått alls.
nu ska jag kolla om de finns nå spännande på TV:n annars lägger jag mig & läser tills ja ska sova :)
imorn äre konfa, ska hem till ida efter skolan & sen vid 6 åker vi till prästgårn.
aja, ska dra nu pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0