every second is like a lifetime without you..

skoldagen började med so, läste om hitler & första/andra världskriget
sen va de engelska, hade ett läxförhör som ja helt hade glömt bort så de gick åt helvete
sen hade vi svenska, fyllde i nånting på datan
sen matte, gjorde typ 3 tal, prata resten (a)
sen va de lunch
& efter de va de elevens val, & anna va sjuk så den här gången jobbade jag faktiskt ;)
fick så jävla ont i huvve så ja åkte hem & åt sen har jag typ halvsovit framför TVn.
nu tänkte ja lägga mig i badet & läsa lite, för ja fryser som fan..
senare åker jag väl till mamma eftersom pappa åker till gotland tidigt imorgon bitti
efter skolan imorn ska jag kanske va med lina, annars vet ja inte riktigt vad som händer :p
aja, hörs :)




gaaammal bild på mig & lina :o













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0