khgfyuih jaa

sämst uppdatering men ingen bryr sig!
iaf så va de ju julafton i fredags, & jag var först i kyrkan på förmiddan, de sög men ändå :o
efter de drog ja till bollnäs & fira jul med pappa, lisbeth & hennes familj. där fick jag hudkräm, 150:- på kicks, 500 :- & en xperia x8
efter kalle åkte jag till kilafors & firade jul med mamma & släkten från hennes sida.
där fick jag 2000 :- , en volume master , 250:- på lindex & typ duschkräm
otroligt nöjd är jag :)
linnet jag fick av älskling som skulle bytas fanns inte kvar på affären så jag fick byta till en t-shirt istället..
& jag fick ett halsband av mandis också! :)
i lördags va de bad på haneborg med släkten & amanda, riktigt trevligt faktiskt :)
igår åkte jag & amanda till gävle i snöovädret & shoppade lite.
ja köpte en cardigan, 4 par trosor, en bh & en mascara :)
sen åkte hon hem & jag åkte till älskling, han kom hem typ 9 så ja va själv ett tag :O
vi gjorde inte speciellt mycke, kolla på tv å så bara :p
idag vakna vi 4 :O vid 6 åkte vi till stan, han köpte 2 snygga tröjjor & jag köpte parfym, läppglans & en rosa ögonskugga.
nu sitter jag här & kollar på tv, han är på träning & de suger :o
aja puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0