lite onödig info ;)

som sagt så har ja ingen data hos mamma så uppdateringen är inte sådär superbra, vilket kanske märks ;)
men de har iaf inte hänt så jättemycke, va till johan i helgen & vi gjorde väl de gamla vanliga, kolla på tv, åt & jag kolla när han spela hockey ;)
i tisdags va jag med amanda & vi hade kul.. som vanligt :o & igår va de konfa & de va rätt okej de me (y)
idag sluta vi 12 vilket var riktigt skönt! handla julgrejer på rusta med pappa, sen gick ja på stan & kika lite i min ensamhet :p
sen har jag städat, lagat mat, duschat & rensat bilder på datan. & lite senare blir de plugg & sova. jag är riktigt duktigt så är de bara!
imorgon ska jag till älskling om allt blir som planerat, & stannar där tills på söndag (?) & de gillas i massor :)
 nu har jag inte så speciellt mer att komma med ;)
men vi hörs, hej :*


lite gamla bilder på allt möjligt :



Kommentarer
Postat av: Engla

men guud , vilka bilder :S

2010-12-04 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0