Dag 1 - Presentation av mig själv.

jag.. jag är typ en tjej på 14 år & jag heter jooolia :o
bor tillsammans med min mamma i Kilafors, & med min pappa i Bollnäs.
går i 8C på kilaforsskolan, & är helt enkelt bäst.
har även 2 katter som är så långt ifrån normal man kan komma, en som är 18 & halvdöd & en som är 3 som är hur speciell som helst.
jag är ca 165 cm på höjden & bredden är ja osäker på.

jag är nog en ganska "normal" tonårstjej med extrema humörsvängningar & ganska osäker i mig själv, vet inte riktigt vem jag är & vad jag vill bli. men det tror jag är ganska normalt när man är 14?

när jag inte är i skolan är jag för det mesta hos min underbara pojkvän johan åsberg som bor i gävle.
dom flesta beskriver mig som en glad tjej som vill ha uppmärksamhet i stort sett hela tiden, stämmer nog lite kan jag erkänna, men jag kan även va riktigt jävla bitchig osv.
tycker för det mesta om att bjuda på mig själv, vara riktigt galen på alla sätt & vis.
& hur mycket jag än färgar håret så kommer jag nog alltid vara blond på insidan, för jag är inte den mest snabbtänkta personen som finns om jag ska vara ärlig.. ;)

& som dom flesta tjejer så tycker jag om att spendera pengar på kläder, smink, skor & allt som man kan tänka sig, & dom flesta tycker att jag är bortskämd. vet inte riktigt om jag kan hålla med om det men om jag tänkter efter riktigt så kanske dom har lite rätt i det ändå (a)
& när de gäller vänner har jag nog dom bästa som finns, har vart lite tjaffs men de är otroligt vanligt bland tjejer har ja märkt. men jag har vänner som alltid ställer upp & bryr sig, även fast jag kanske inte gör detsamma ibland..


kanske inte var sån där suuuperintressant information, men vet inte vad folk vill veta om mig xD












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0