juuuuuullov ! <3<3<3<3

tröttnaa på den där dag-grejjen ja :o
såååååå jag skiter i de :)
iiiiiiallafall så va de julshow idag, rolig va den ju, men ganska kort :p
efter de fick vi betygen & sen sluta vi :)
tog 11-tåget till älskling & har vart här sen dess :)
fick en jääättetyff tröja av han i julklapp, men den passa inte så ska byta den :o & två monstrar fick ja å !!! <3
han fick småstadslivfilmerna av mig, så vi har ju iaf nånting att roa oss med ikväll (y)
han är på träning nu, & jag sitter här å glåmer på scrubs ((((:
på fredag är det julafton för den som är lite efterbliven OCH jag ska till kyrkan !!
jag gör de inte frivilligt, jag måste gå nån av dagarna med konfirmationen, & eftersom jag inte orkar gå upp typ 6 på juldan så går ja 11 på julafton istället!
jag tror säkert att precis alla bryr sig också :*
nu ska jag dricka monster & fortsätta glåma på scrubs :)
pYSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0