Dag 5 – Min kärlek.

ingen är nog intresserad av vad jag åt idag..


min kärlek heter johan patrick åsberg lindström & är den absolut bästa personen i mitt liv.
det började med att jag var hemma hos andreas ( min kompis, johans kusin ) & dom började snacka på msn, jag fick hans nummer & vi smsade en hel del. efter nån månad, den 6/3, sov han över hos andreas & då var jag bara tvungen att att hälsa på (a)
jag tror ja dog 385 gånger, han vara ju bara så jäävla snygg!
vågade knappt säga nånting, men sen la vi oss bredvid varandra i andreas säng & jag blev riktigt jävla förälskad i honom, & har vart det enda sen dess.
en vecka senare åkte jag hem till honom i Gävle & jag kände redan då att vi hörde ihop.
jag vet inte hur jag ska kunna tacka andreas för allt.
vi har vart tillsammans i 9 månader nu & vi har haft våra stunder
vi har bråkat en hel del, men de löser sig alltid.
han är verkligen allt för mig, utan honom klarar jag mig inte.
det finns ingen annan för mig.
han gör så att jag orkar, han får mig att skratta när allt känns tungt.
han har nånting speciellt som jag aldrig har sett hos nån annan.
han är liksom allt jag nånsin drömt om, förlorar jag honom så förlorar jag allt.
jag älskar honom & det kommer jag alltid göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0