Dag 3 – Min familj.

eftersom ja snodde listan från sagas blogg & hon strök 2an så är jag lite wannabe & gör lika som henne (:

min familj består av min pappa, Rino Hedblom. & han är den enda i Sverige som heter så :o
han är en 43-årig gubbe som är hur jävla cool som helst. för de mesta är han riktigt dryg, men de är antagligen bara för att han är min pappa & då måste man va de. han jobbar på Gotland, så han är bara hemma varannan vecka, byter på onsdagarna. han & mamma bodde tillsammans tills i mars i år, då han flyttade till en egen lägenhet i Bollnäs av olika skäl. han är grym på att måla & köra bil ;) men framförallt på att va pappa :)

för att få barn krävs både en mamma & en pappa, & så blev de även för oss. min mamma heter Anna Martinsson, & är typ 38 & jobbar som receptionist på höghammarskolan. ett jobb som verkligen passa henne eftersom det krävs en hel del telefonpratande där ;) & eftersom hon är mamma så är ju även hon tvungen att va dryg, annars blir de ju tokigt. men jag älskar henne trots allt :)

det finns en till i min familj med, en kille vid namn Dennis Martinsson som är 17 år, det sägs att han är min bror men ibland tvivlar man ju.. ;) han brukar för de mesta göra ingenting, & när han inte gör det så sitter han vid datan. han har vart grym i alla kastgrenar inom friidrotten, men framför allt kulstötning. han har deltagit i världsungdomsspelen 2 gånger, vunnit en & den andra gånger kom han trea eller fyra. han var även duktig i spjut, slägga & diskus. men pga skador så händer det inte så ofta att han tränar längre. han går naturlinjen på torsbergsgymnasiet, vilket innebär en hel del plugg. men vad jag vet så går de bra ändå. men eftersom han inte är så pratglad alla gånger så får man ju inte sån stor reda på saker & ting heller :)
men iaf så älskar jag han med, även fast de inte märks så speciellt mycke :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0