PUSS


super gölli bild på mig från min & amandas buskväll på kila för nån vecka sen ! ;)


uppdateringen är kass men jag har aldrig nånting intressant att skriva om, & jag har inte speciellt mycke tid eller ork till de heller.
men min helg har iaf tillbringats tillsammans med den underbaraste personen i universum & de har vart underbart som vanligt.
han kom först hit på fredan, vid klockan 1 & åkte hem vid 7.
då gjorde vi inte speciellt mycket.
sen åkte jag till han i lördags vid 1 & kom igår ungefär halv 9.
gjorde inte så speciellt mycket då heller, jag kollade på hans träning på lördagen & sen va vi bara hos han & myste :)
idag har de bara vart skola, ganska seg dag men de funka.
sen åkte vi på trav & glåma lite på massa superfina hästar.
nu ska jag kika lite på film sen blir de sova.
men ska försöka skriva lite imorgon också,  puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0