hemsk dag

somnade typ halv ett igår (?!) & hade asont i huvve, men tänkte att de skulle gå över om jag sov lite, men jag hade såklart fel.
så imorse vaknade jag med huvudvärk, yrsel & illamående. GREAT !
& jag som tänkte åka till min johan :(
Har listat ut att jag antagligen inte kommer kunna träffa honom förän nästa helg igen, om jag inte åker dit imorgon då.
& då blir julia lessen i ögat :/
men aja, finns inte så mycke att göra åt den saken.
Idag kommer jag väl inte göra så mycket förutom att försöka bli frisk igen & oroa mig inför skolan som börjar imorgon -.-
men de kommer säkert gå bra iaf.
de är ju bara 10 månader kvar till sommarlov, right ?;)
nu tänkte jag gå & dö vid TV:n ett tag, men skriver sen.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0