en trött julia

skolan idag va seg
först hade vi

SO
prata mest bara om massa politiker & skit.
allt handlar ju om de där jävla valet nu så aa..

engelska
gick igenom nånting med -ing formen & skulle göra några uppgifter som handla om de.

matte
fick bara jobba klart till, är alltid lika kul med pelle plutt ;) <3

lunch
de va typ fisk som faktist gick att äta.
men de va inge kul eftersom en viss AMANDA BYDÈN hällde örtsalt i mitt hår
sen gick hon, jag & per till ica & köpte choklad så då blev ja glad igen (y)

elevensval
bild. va faktist lite kul tillsammans med amanda, ida & anna.
fick göra klart mitt tryck som ja ska trycka på en tröjja sen nån gång i tiden.
sen fick jag sluta, vid typ halv 3.


nu sitter ja här & kollar på family guy med pappa & snackar med älskling på msn som jag saknar som nån jävla jude ! men ska förhoppningsvis till han på torsdag så jag får väl stå ut antar jag.
imorgon ska jag till pelleplutt efter skolan & baka eftersom vi ska bjuda klassen på fika på tordsag.
blir säkert kul som den gamla goda tiden ;)
ikväll ska jag hem till mamma igen eftersom pappa åker till Gotland imorgon.
så då får man bo en vecka i kilafors igen då.
men nu ska jag nog försöka äta lite, pasta blir de idag !
vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0